Csökkentse a teljes élettartam összköltséget kiváló minőségű szerelvényekkel

Újkorában szinte mindegyik tolózár jól működik. De idővel a használat közben megmutatkozik a jó és rossz minőségű tolózár közti különbség. A minőségi tolózár továbbra is könnyedén teljesíti az általa elvárt funkciót, míg az olcsó tolózár egyre több karbantartást igényel nagyon magas költségek mellett.

A legkorszerűbb gumitechnológia

Az AVK ékek teljesen vulkanizálva vannak saját fejlesztésű AVK gumival. Az AVK GUMMI A/S rendkívül fejlett technológiával fejleszti és gyártja a  gumivegyületeket. Az ékmag két különböző fürdőbe merül, hogy megszakíthatatlan kötést biztosítson a mag és a gumi között. Még akkor is, ha egy éles tárgy áthatol a gumin a tolózár zárása  során, a kötés olyan erős, hogy nem áll fenn gumiszakadás esélye, ezáltal korrózió kialakulásának lehetősége.

Kiváló képesség az eredeti forma visszanyerésére

Az AVK gumivegyületei kiváló kompressziós képességgel rendelkeznek, ami azt jelenti, hogy tömörítés után vissza lehet állítani az eredeti formát. A szennyeződések a tömítőterületen lévő nagy gumirétegben „szívódnak fel“, amikor a tolózár zárt pozícióba kerül, ezzel is biztosítva a 100%-osan történő zárást/tömítést. Ezek kiöblítődnek, amikor a tolózárat kinyitjuk, és ezzel egyidőben a gumi is visszanyeri eredeti alakját.

Az AVK tolózárak nem szennyezik az ivóvizet

Az AVK EPDM gumi receptek a biofilm kialakulásának minimalizálására összpontosítanak. A gumi ezért nem biztosít táptalajt a baktériumok számára. Az AVK ivóvíz-jóváhagyott EPDM vegyületei ellenállnak az ózon- és vízkezelő vegyi anyagoknak, és természetesen íz- és szag- és színsemlegesek. A vegyületek természetesen íz, szag és színsemlegesek.

További részletek az AVK egyedi gumijáról.

Fix ék-anya és ék-papucs biztosítja a sima működését a tolózárnak

Az AVK ékanya-kialakítása rögzített, integrált ékanyával felülmúlja a hagyományos laza ékanya kialakítást, mivel ezen kialakítással megakadályozza a rezgést/vibrálást, így a gumi felületét is és korrózióállóságát is megőrzi. A szigorú uniós szabványoknak megfelelően ivóvízre alkalmas sárga rézből készül.

A rögzített ékanyával és a vulkanizált ékpapuccsal ellátott zárótestek működését vezetősínek biztosítják a tolózárban az alacsony üzemeltetési nyomaték és zökkenőmentes működés érdekében. Az ékpapucs megvédi a gumit a kopástól, amely egyébként a működés közbeni súrlódásból eredne. Az ékpapucs ivóvízre jóváhagyott poliamidból készül, és a maximális korrózióvédelem érdekében teljesen vulkanizálva van az ékmagban.

Az ékütköző és hengerelt menetek biztosítják a tartósságot

Az ékütköző a tolózár kinyitásakor szilárdan áll az ékanyával szemben. Ez megakadályozza, hogy az ék összenyomja az orsótömítéseket, és károsítsa a szelepfedél belsejében lévő bevonatot. Ezért az ékütköző a tolózár hosszan tartó tartósságát adja. Az orsómeneteket hideg sajtolási folyamat során hengerelik, amely nem károsítja az acél szerkezetét, és ezáltal növeli az orsó szilárdságát. Ez a módszer sima menetfelületet is biztosít, amely a tolózárak alacsony üzemeltetési nyomatékát biztosítja.

Háromszoros biztonságú orsótömítő rendszer

Az NBR gyűrű véd a külső szennyeződések ellen. A feszességet és az alacsony súrlódást négy NBR O gyűrű biztosítja poliamid csapágyban vagy egy cserélhető orsóanyában, mely bevonatolt ellenálló sárgarézből készül. A gumi mandzsetta a fő tömítést szolgálja az áramló közeggel szemben, EPDM a víz és az NBR alapanyagú a gáz-és szennyvíz alkalmazásoknál. A nagy szilárdságú bevonatolt sárgaréz rögzítő persely fixen rögzíti az orsót a szelepfedélben. Csökkenti a súrlódást és ezáltal az üzemeltetési nyomatékokat is.

Korrózióálló tolózár összeszerelés

A szelepfedél tömítés pontosan illeszkedik egy ennek kialakított horonyba a szelepfedél és a tolózár test között,hogy ezzel is megóvja az esetleges szivárgásoktól. A rozsdamentes acél szelepfedél csavarokat a szelepfedél tömítése  veszi körül a házon belül, összeszerelést követően pedig a csavarfejeket forró olvadékkal zárják le a korrózió elkerülésének érdekében.

Három erős bevonat rendszer a tolózárakhoz

A sztenderd és alap korrózióvédelem a kívül-belül epoxi felületfestés,mely a DIN3476 1-es rész, az EN14901 és a GSK szabványok és előírások szerint kerül felhordásra. Továbbá, nagy ellenálló képességű belső zománc bevonat is elérhető az agresszív közegekhez,mely minden kémiai hatástól megvédi a szerelvény belsejét az esetleges korrózióval szemben. Végül az AVK külső PUR bevonatú tolózárakat is kínál az EN 10290 2 típusú B osztály szerint, amelyet katódvédelemmel ellátott acélgázvezetékekben való használatra fejlesztettek ki, de jó választás agresszív talajokba történő beépítéshez is.

A műszaki információk kereséséhez látogasson el a Kiváló bevonatok oldalra

VIDEÓ

A tolózárak ellenállnak az időnek

Video, amely bemutatja, hogy néz ki egy régi használt tolózár szétszedéskor

BROSÚRA LETÖLTÉSE

A zárótest a tolózár szíve

Mi is a különbség az egészségügyileg kifogásolhatatlan és a többi gyártó terméke között.